GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Milyen? Mennyi? Hogyan?
Problémák
Útmutatók
Rendelés és szállítás
A termékeinket itt találod. Ha ezek közül valami elnyerte a tetszésedet, nincs más dolgod, mint kiválasztani a számodra megfelelő opciókat (szín, minta, méret, stb.) és kosárba tenni.
A kosár ikonjára kattintva lehetőséged van belépni oda (és módosítani a rendelésed), vagy egyből a Pénztárhoz menni. A Pénztár oldalon kell megadnod a számlázási/szállítási adatokat, illetve megjegyzésben tudsz minket tájékoztatni bármiről (pl.: egészségpénztári számla kérelemről). Ezután átnézheted a megrendelésed, kiválaszthatod a szállítási opciókat (automata, házhoz vagy személyes átvétel), majd kiválaszthatod a fizetési módot (Barion vagy utalás).
Ezt követően pedig a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva vagy egy összegző oldalra érsz (utalás esetén) vagy pedig a Barion oldalára (Barionos fizetés esetén).
Sikeres fizetés esetén több emailt kapsz tőlünk:
- Feldolgozás alatt: éppen készítjük vagy csomagoljuk a termékeidet, számlázunk, címkét készítünk, stb.
- Teljesítve: aznap vagy legkésőbb másnap átadjuk a megadott futárcégnek a csomagod, amit 1-5 napon belül meg kell kapnod (ez függ a szállítási módtól).
Regisztrált vásárlóként az adataid megjegyzésre kerülnek.. A termékek készítését vagy összecsomagolását a fizetés után kezdjük meg.
A következő szállítási módokkal kérheted a csomagod:
- Foxpost automata (2-5 nap feladást követően)
- MPL automata (1-2 nap feladást követően)
- Postán maradó (1-3 nap feladást követően)
- GLS futárszolgálat házhoz (1 nap feladást követően)
- Személyes átvétel (időpont egyeztetés szükséges)
- Összevárom a csomagom: ebben az esetben egyszer már fizettél postaköltséget, így ha valami kimaradt a kosárból, ezzel az opcióval új megrendelést leadva automatikusan egy csomagba kerül a rendelésed.
1 év garanciát válallunk a termékeinkre. Nem szoktunk szőrözni, ha véletlenül a te hibádból történik valami, az sem gond! 🙂 (Érkezett már radiátoron szárított bebújós külső is PUL cserére.)
Ha elszakadt a PUL vagy kiesett a patent, vedd fel velünk a kapcsolatot (info@zsobaba.hu vagy +36-20/230-2224) és cseréljük, korrigáljuk a hibát.
Mivel higiéniai termékről van szó (bőrrel, nedvekkel érintkezik), ezért visszavenni csak akkor tudjuk, ha nem volt sem mosva, sem használva! Miután átvetted a termékeinket, kérünk, hogy az legyen az első, hogy rápróbálod a gyermekedre.
Amennyiben nem jó a méret, vedd fel velünk a kapcsolatot (info@zsobaba.hu vagy +36-20/230-2224) és cseréljük. 14 napon belül el lehet állni a vásárlástól (kivéve egyedi rendelés esetén).
KAPCSOLAT
- +36 20 230 2224
- info@zsobaba.hu
- Zsobaba
- @zsobaba
NYITVATARTÁS
- 7443 Alsóbogát, Petőfi utca 1.
- Nyitvatartás és látogatás előzetes egyeztetés után