GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Milyen? Mennyi? Hogyan?

Problémák

Útmutatók

Rendelés és szállítás

A termékeinket itt találod. Ha ezek közül valami elnyerte a tetszésedet, nincs más dolgod, mint kiválasztani a számodra megfelelő opciókat (szín, minta, méret, stb.) és kosárba tenni.
A kosár ikonjára kattintva lehetőséged van belépni oda (és módosítani a rendelésed), vagy egyből a Pénztárhoz menni. A Pénztár oldalon kell megadnod a számlázási/szállítási adatokat, illetve megjegyzésben tudsz minket tájékoztatni bármiről (pl.: egészségpénztári számla kérelemről). Ezután átnézheted a megrendelésed, kiválaszthatod a szállítási opciókat (automata, házhoz vagy személyes átvétel), majd kiválaszthatod a fizetési módot (Barion vagy utalás).
Ezt követően pedig a “Megrendelés elküldése” gombra kattintva vagy egy összegző oldalra érsz (utalás esetén) vagy pedig a Barion oldalára (Barionos fizetés esetén). 

Sikeres fizetés esetén több emailt kapsz tőlünk:

  • Feldolgozás alatt: éppen készítjük vagy csomagoljuk a termékeidet, számlázunk, címkét készítünk, stb.
  • Teljesítve: aznap vagy legkésőbb másnap átadjuk a megadott futárcégnek a csomagod, amit 1-5 napon belül meg kell kapnod (ez függ a szállítási módtól).

Regisztrált vásárlóként az adataid megjegyzésre kerülnek.. A termékek készítését vagy összecsomagolását a fizetés után kezdjük meg.

A következő szállítási módokkal kérheted a csomagod:

  • Foxpost automata (2-5 nap feladást követően)
  • MPL automata (1-2 nap feladást követően)
  • Postán maradó (1-3 nap feladást követően)
  • GLS futárszolgálat házhoz (1 nap feladást követően)
  • Személyes átvétel (időpont egyeztetés szükséges)
  • Összevárom a csomagom: ebben az esetben egyszer már fizettél postaköltséget, így ha valami kimaradt a kosárból, ezzel az opcióval új megrendelést leadva automatikusan egy csomagba kerül a rendelésed.

1 év garanciát válallunk a termékeinkre. Nem szoktunk szőrözni, ha véletlenül a te hibádból történik valami, az sem gond! 🙂 (Érkezett már radiátoron szárított bebújós külső is PUL cserére.)

Ha elszakadt a PUL vagy kiesett a patent, vedd fel velünk a kapcsolatot (info@zsobaba.hu vagy +36-20/230-2224) és cseréljük, korrigáljuk a hibát.

Mivel higiéniai termékről van szó (bőrrel, nedvekkel érintkezik), ezért visszavenni csak akkor tudjuk, ha nem volt sem mosva, sem használva! Miután átvetted a termékeinket, kérünk, hogy az legyen az első, hogy rápróbálod a gyermekedre.

Amennyiben nem jó a méret, vedd fel velünk a kapcsolatot (info@zsobaba.hu vagy +36-20/230-2224) és cseréljük. 14 napon belül el lehet állni a vásárlástól (kivéve egyedi rendelés esetén).

Shopping Cart