Rendelési, szállítási információk

Rendelés menete

Átutalás esetén: A rendelés leadása után automatikusan kiküldésre kerül a Billingo által a díjbekérő a megadott e-mail címre. Amikor beérkezik az utalás, a rendelés  “Fizetésre vár” állapotról “Feldolgozás alatt” állapotra változik.

Barionos fizetés esetén: A rendelés leadása után az oldalunk átirányít a Barion fizetési oldalára, ahol teljesíteni lehet a fizetést. Amennyiben a fizetés sikeres, “Feldolgozás alatt”-ra változik az állapot, majd automatikusan kiállításra kerül a számla a megadott e-mail címre.

 

Amikor postázzuk a megrendelt termékeket, a “Feldolgozás alatt” állapot “Teljesítve” állapotra változik, amiről automatikus e-mail értesítőt kap a vásárló a megadott e-mail címre.

Raktáron lévő termékek esetében általánosan 3-10 munkanap. Rendelésre készült termékek esetében általánosan 5-12 munkanap.

Szállítás

Postán maradó levél vagy csomag: 830 Ft
MPL automatába: 950 Ft
Foxpost automatába: 799 Ft
GLS házhozszállítás: 1290 Ft

Amennyiben NEM házhoz szállítással kéri a vásárló a megrendelését, mindenképpen kérünk posta vagy automata címet a Megjegyzés fülhöz megírva a rendelés leadásának 2. lépésénél.

Postai szolgáltatáskereső elérése LINK.
FoxPost csomagautomata keresés LINK.

Mikor és meddig érvényes a visszafizetési garancia?

Mivel higiéniai termékről van szó (bőrrel, nedvekkel érintkezik), ezért visszavenni csak akkor áll módunkban, ha nem volt sem mosva, sem használva!
Miután átvetted a termékeinket, kérünk, hogy az legyen az első, hogy rápróbálod a gyermekedre, amennyiben nem jó a méret, vedd fel velünk a kapcsolatot (info@zsobaba.hu vagy +36-20/230-2224) és cseréljük. 14 napon belül el lehet állni a vásárlástól – nem egyedi termékek esetén.